*ماه ترین ها*
*ماه ترین ها*

در شهر عشق قدم میزدم گذرم افتاد به قبرستان عاشقان خیلی تعجب کردم تا چشم کار می کرد قبر بود پیش خودم گفتم یعنی اینقدر قلب شکسته وجود داره؟

یک دفعه متوجه شدم  که قلبی تازه خاک شده بود جلو رفتم و برگ های روی قبر رو کنار زدم که براش دعا کنم .

وای چی دیدم ! باورم  نمیشه اون قلب همون کسی بود که چند سال پیش دل منو شکست



نظرات شما عزیزان:

بی نام
ساعت0:35---11 آذر 1390
اگه عاشق شدی باید عشقت یه جوری باشه که به طرفی که عاشقش شدی حق انتخاب بدی عاشق حتی اگه بشکنه بازم عاشق میمونه

donya
ساعت16:58---9 آذر 1390
salam saghar jan golam پاسخ:خواهش میکنم گلم بازم به من سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, توسط saghar